aku si budak bebal..



cuma satu yang dikesalkan.. dia tidak bernama. tak sempat di berikan. kalaulah..pasti aku mencari kesempatan, memberi nama atau peluang buat dia. mungkin bukan kesempatan silapnya. yang pasti kjahilan ku menutup semua jalan di kala itu. semoga akhirnya Dia berbaik hati mnyucikan aku yang kotor..

di sini aku masih lagi bernafas tanpa perasaan.. gembira tanpa menyedari kegembiraan ku terletak pada kebaikan hati Nya. bersedih tanpa sebab! menangis tanpa sebab juga!

Semoga akhirnya Dia berbaik hati membiarkan aku kembali suci.. kembali pada Pemilik ku yang memiliki ku dan seluruh kehidupan. kepada Dia yang sunggih berbaik hati atas hidupku dan seluruh kehidupanku.. Menyelimuti hati dan jiwa ku yang sentiasa menggerung dan berteriak2 meminta hala tuju.

aku ingin kembali pada pemilik Ku.. bagaimana aku harus membuang bebal ini. yang menghalangi aku melihat Nya, menggapai huluran tangan Nya. aku yang terlalu bebal untuk menilai kebaikan hati Nya.

0 comments: